niedziela, 29 maja 2016

...ach to Ty!

"Uśmiech jak na dłoni, śmiejące się słońce.
Wios­na nadchodzi."
Wiosna co prawda już dawno nadeszła, jednak chciałam ten post zacząć tym cytatem, ponieważ bardzo zapadł w moją pamięć. Znalazłam go kiedyś w internecie, gdy przygotowywałam gazetkę szkolną o tej porze roku. Do tej pory mam go zapisanego w zeszycie na cytaty. I lubię do niego powracać. ;)

Niedziela, godzina 14:45... Chwila, gdy z pięknego wiosennego, nawet mogłabym powiedzieć letniego dnia, zmienia się on na szary i ponury.. Wszystko to za sprawą nagłego, ulewnego deszczu... Dosłownie oberwanie chmury! Szybo złapałam za aparat i zrobiłam tylko jedno ujęcie. Zobaczcie sami.
Mimo, że minęło już 30 minut takiej pogody, ona wcale się nie poprawia. Do tego dołączyła się burza i grają wspaniałą melodię - stukające krople deszczu o parapet + grzmoty... Miałam w planach wyjść dziś na zdjęcia, jednak w taką sobie to odpuszczę. Zostawię wam wiosenne zdjęcia, które udało mi uchwycić w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że u was jest lepsza pogoda niż teraz u mnie. Oby to się jak najszybciej poprawiło, jednak
"Jeśli chcesz oglądać tęczę, musisz dziel­nie znieść deszcz." 


Moje najnowsze zdjęcie - w czasie procesji (Boże Ciało - 26.05.2016)
Miłego dnia! ♥

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, super blog dlatego też obserwuję, życzę miłej niedzieli i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jeszcze świeci słońce, oby do mnie burza nie dotarła^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak samo fatalnie. Błyskawice, deszcz, wiatr i ciemne chmury. Masakra, było tak świetnie, już był ten wakacyjny klimat. lody, truskawki i znowu się popsuło!


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :)
    Również poświęciłam blog dla fotografii, co prawda dopiero zaczynam, ale odwdzięczę się za każdy komentarz :))
    Zapraszam!

    http://photographybyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdjęcie mi się podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Holandii to samo... raz deszcz, na chwilę słońce wyjdzie i znowu deszcz. Przez tą pogodę ciąglę jestem chora :/
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i życzę dużo słońca :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń