niedziela, 22 maja 2016

PASSION, LIFE, PHOTOGRAPHY


Witajcie Kochani! 
Jak wam mija weekend? U mnie wspaniale! Wczoraj byłam u babci a dziś miałam gości. Przyjechała do mnie ciocia z moimi kuzynami, których dawno nie widziałam. Do tego pogoda się poprawiła i dziś jest pięknie! Słoneczko i ponad 25 stopni na dworze to dla mnie idealna pogoda! Aż szkoda było siedzieć z chłopakami w domu i poszliśmy na spacer i przy okazji na lody. 

Tak jak wspominałam w poprzednim poście, dziś post o trzech słowach, słowach kluczach tego bloga. Passion, life, photography - pasja, życie, fotografia. Wyrazy te widoczne są w nagłówku, ponieważ jest to tytuł tego bloga. Każde z tych słów opisuje mnie jak i tematykę bloga. W dalszej części tego wpisu będziecie mogli przeczytać nieco moich refleksji na temat tych słów w odniesieniu do bloga.

Passion - Pasja
Pasja czasami nazywana hobby, czyli coś co sprawia nam radość. Jakaś czynność, którą wykonujemy w swoim czasie wolnym, wolnym od nadmiaru obowiązków. Jedną z moich pasji jest prowadzenie bloga. Skąd to wiem? Jak wspominałam w poprzednim poście, prowadziłam już innego bloga. Jednak przez zwiększoną ilość obowiązków, głownie przez szkołę, ponieważ chciałam skupić się na maturze, blog odszedł na dalszy plan. I dlatego teraz powracam do blogowania, pod nowym adresem żeby zacząć wszystko od początku. Pasja daje mi ogrom radości! Radości, dzięki której każdy dzień staje się piękniejszy. A poza tym blogi pisane z prawdziwą pasją zdecydowanie lepiej się czyta niż te, które są tworzone np. tylko dla współprac. Dlatego "passion" to pierwsze z trzech słów kluczy.
"Jest jed­na za­sad­nicza rzecz ok­reślająca wyjątkowość człowieka - pasja."

Life - Życie
Jest to blog lifestylowy, więc jego główną tematyką jest życie. Wszystko to co się u mnie dzieje, cały mój mały świat, całe moje życie. Dlatego to słowo także należy to listy słów kluczy tego bloga. 
Źródło: grafika google
Photography - Fotografia
To kolejna moja pasja, która sprawia mi ogromną radość! Te chwile, gdy biorę do ręki aparat i fotografuję chwile, które już nigdy się nie powtórzą. Ta radość, gdy uda się wykonać wspaniałe ujęcie, Nawet w czasie zwykłego spaceru może coś nas tak zauroczyć, że sfotografowane będzie wywoływać uśmiech na naszej twarzy za każdym razem, gdy na to spojrzymy. Zdjęcia robię amatorsko, być może kiedyś się to zmieni, zobaczymy. Jednak jeżeli wkłada się w to całe swoje serce to tylko wtedy zdjęcia są najpiękniejsze. Na blogu będzie się pojawiało z pewnością dużo zdjęć. Ostatnio znacznie więcej czasu spędzam jako fotograf niż pozując do zdjęć. Jednak i te wykonane przeze mnie i te, na których ja jestem pojawią się na blogu. Każde moje osobiste zdjęcie będzie miało charakterystyczny podpis, bo chciałabym uniknąć kopiowania moich zdjęć. Chodzi tu głównie o zdjęcia martwej natury, ponieważ miałam takie przypadki na poprzednim blogu. I jest to nieprzyjemne uczucie, gdy widzi zdjęcia swojego autorstwa na blogu osoby, której się nie zna. Dlatego postanowiłam podpisywać zdjęcia. Dla bezpieczeństwa, chociaż wiem, że są kody na zakaz kopiowania, ale wtedy też nie można kopiować np.cytatów, które są umieszczone w poście bądź innych obrazków zaczerpniętych z internetu, np. demotywatory. A sama po sobie wiem, że jak coś nam się takiego podoba to warto to zapisać. ;) 

"Fo­tog­ra­fowa­nie to pas­ja, można od­dać jej cały swój wol­ny czas. War­to, bo fo­tog­ra­fowa­nie to nie tyl­ko ro­bienie zdjęć i składa­nie ich w al­bu­mie, ale prze­de wszys­tkim to zbiera­nie świata w pos­ta­ci fo­tog­ra­fii i składa­nie go w małym zbio­rze przeżytych zdarzeń."

I tak oto prezentuje się tytuł bloga przedstawiony w dłuższej formie. Te trzy słowa mają dla mnie bardzo duże znaczenie, dlatego w taki sposób podkreśliłam je na tym blogu. A teraz życzę wam spokojnego wieczoru bądź dnia. W zależności od tego, kiedy czytacie ten post. ;)

3 komentarze:

  1. Super post! Widzę, że jesteś tutaj nowa, to tak jak ja :). Ale zapowiada się ciekawie. Będę wpadać częściej, obserwuję :)

    http://dominikaano.blogspot.com/ <--- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga, widać, że będziesz się świetnie rozwijać. Zapraszam do mnie na bloga na świetne rozdanie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zaczynasz, więc życzę powodzenia i dużo wytrwałości!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń