piątek, 20 maja 2016

Witam wszystkich bardzo serdecznie!


Mam na imię Dominika. Pochodzę z niewielkiej miejscowości znajdującej się w województwie zachodnio-pomorskim. Dwa dni temu skończyłam swój maturalny maraton i od tego czasu cieszę się z najdłuższych wakacji swojego życia! Jak na razie odpoczywam w domu, robię generalne porządki w książkach i segregatorach z notatkami. Dziś miałam jechać na ognisko, niestety pogoda sprawiła, że zostałam w domu i skupiłam się na blogu. 

Nie jest to mój pierwszy blog. Swojego pierwszego założyłam ponad 3 lata temu i prowadziłam długo, niestety później przez problemy techniczne, coraz to nowe obowiązki zaniedbałam go. Później wracałam jeszcze kilka razy do blogowania. Jednak na dłuższy czas mi to nie wychodziło... Bardzo mała ilość czasu wolnego sprawiała, że blog odszedł na dalszy plan. Jednak cały czas mi go brakowało, więc ostatnio stwierdziłam, że po maturach zakładam nowego bloga. Z racji tego, że skończyłam pewien etap w swoim życiu - skończyłam liceum z ocenami, z których jestem zadowolona. Wyniki z matur ustnych wywołują ogromną radość, bo nie myślałam, że będę miała taki wynik z j. polskiego czy j. angielskiego. Co do pisemnych egzaminów, to wiem, że z niektórych wyników nie będę zadowolona, ale na razie o tym nie myślę, tylko czekam do 5 lipca na oficjalne wyniki. Nie chcę na razie zaprzątać sobie głowy tym, że któryś egzamin nie poszedł mi tak jakbym tego chciała. Oczywiście piszę tu o rozszerzeniach. Jednak nie będę się rozpisywała teraz na temat matur. Zrobię w lipcu. 

Posty na blogu będą się pojawiały co 2-3 dni. Czasami będą planowane przez dłuższy czas, a czasami będą pojawiały się posty, które będą natłokiem moich myśli w danej chwili. Nie chcę dodawać postów z długimi przerwami "od ostatniego", ponieważ wiem, że mi ciężej jest wrócić do pisania po dłuższej przerwie. Tematyką tego bloga będzie moja codzienność, która przełamywana będzie postami tematycznymi i fotograficznymi, ponieważ fotografia to moja pasja. Dlatego na nagłówku, który sama wykonałam (jak i resztę desingu) widzimy trzy słowa - słowa klucze tego bloga, o których więcej napiszę w kolejnym poście. 

Życzę udanego weekendu! 
I zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga. ;)

4 komentarze:

  1. Blog zapowiada się super! na pewno będę wpadać :)
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie. Wytrwałości życzę i mało hejtów,bo z tego co wcześniej wyczytałam to miałaś ich sporo. :( Niestety ludzie bywają zazdrośni i zrobią wszystko,aby lepszemu dowalić. :/
    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, przynajmniej wiadomo, ze u Ciebie tytuł to nie puste słowa, powodzenia :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń