poniedziałek, 20 czerwca 2016

Cały czas coś!

2 tygodnie bez pisania tutaj? To zdecydowanie za długo jak dla mnie. Strasznie mi tego brakowało, a niestety nie miałam na to czasu. Rzadko kiedy byłam w domu, a jak już byłam, to miałam tyle rzeczy do zrobienia, że blogowanie zeszło na dalszy plan. Jednak, gdy miałam chwilę na napisanie czegoś, to pracowałam nad postem dotyczącym szensztatu. Jeszcze go nie dopracowałam na 100%, więc dziś pojawia się luźny, codzienny post. A ten, nad którym pracuję i wkładam w niego całe swoje serce pojawi się w tym tygodniu, ponieważ w sobotę znów wyjeżdżam i przez prawie tydzień znów mnie nie będzie. Nieco odpoczynku, ale także w pewnym sensie pracy, przed samymi wynikami matur dobrze mi zrobią. Na kilka dni przed odebraniem świadectwa nie będę myślała o wynikach, o uczelniach, o studiach. Zrobię sobie reset w tym zakresie. :) 
W ten weekend miałam spędzić cały poza domem. W sobotę miałam jechać na 18 kolegi. Jednak plany trochę mi się pozmieniały i wszystko potoczyło się tak, że prawie całą sobotę spędziłam z mamą w kuchni przygotowując jedzenie na wczorajsze (niedzielne) rodzinne spotkanie u babci. Babcia ma ponad 91 lat, więc wiadomo, że sama niewiele zrobi, nawet mimo tego, że dobrze się czuje. Zrobiłyśmy masę jedzenia: mięso na obiad, dwa rodzaj gołąbków, dwa ciasta i jeszcze kilka rzeczy. Wczoraj była prawdziwa uczta u babci! Zjechaliśmy się praktycznie całą rodziną, która jest w Polsce i mieszka w okolicy. Cały dzień spędziliśmy razem i to był naprawdę super czas! Dawno się nie spotykaliśmy w takim gronie. :)

Zostawiam wam zdjęcia z wczoraj i idę poczytać trochę blogów.  Są one zrobione niestety telefonem, ale nie wzięłam aparatu, ponieważ nie miałam kupionych nowych baterii, a te co były w aparacie były niestety rozładowane. Dlatego zdjęcia nie są świetniej jakości.



Miłego dnia! ♥

2 komentarze:

  1. Ooo, jak swojsko, rodzinna impreza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie rodzinne spotkania! Na pewno było super :)

    jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. odwdzięczę się :)
    https://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń