wtorek, 7 czerwca 2016

Wspaniały czas! ;)

Jest wtorkowy wieczór, gdy po ponad tygodniowej przerwie piszę ten post. Ogromna ilość myśli i emocje sprawiają, że pierwsze zdania w tym poście nie wyszły "od razu" tylko po kilku minutach namysłu, jak zacząć ten post.. Jednak początek już za mną i teraz będzie już tylko łatwiej.

W czasie, gdy nic się tutaj nie pojawiało wiele zmieniło się w moim życiu. Kilka wyjazdów, dzięki którym moje życie stało się jeszcze piękniejsze! ;) Dzisiaj dodaję wam tylko skróconą wersję wydarzeń, ponieważ wiem, że większość z was nie wie, czym jest szensztat i Przymierze Miłości - a t właśnie o to chodzi, więc post o tym pojawi się na dniach. :) 
Cały weekend spędziłam w Koszalinie na skupieniu dziewcząt szensztackich. W maju skończyła się 3-letnia kadencja naszego diecezjalnego zarządu. I nastał czas na nowe wybory, które zostały zrobione na sam początek skupienia. Zostałam wybrana przez dziewczyny na kronikarkę naszej diecezji. Jestem bardzo szczęśliwa, że dziewczyny tak mi zaufały. :) Mam jednak bardzo bojowe zadanie, bo najpierw muszę nadrobić poprzednie 3 lata wydarzeń naszego ruchu. Jednak wiem, że z pomocą siostry, dziewczyn, ale przeze wszystkim Matki Bożej uda mi się nadrobić te zaległości i że wszystkie wydarzenia odkąd to ja zostałam kronikarką będę w stanie notować na bieżąco. ;) Te skupienie było także ostatnim przygotowaniem do zawarcia przeze mnie i jeszcze 7 dziewcząt Przymierza Miłości z MTA (jednak o tym, więcej szczegółów pojawi się kiedy indziej). W czasie wyjazdu spędziłam czas z dziewczynami, które widzę tylko kilka razy w roku. W czasie tych 2-3 dni na tym skupieniu mogłyśmy się trochę nagadać wieczorami z dziewczynami. Z kilkoma dziewczynami nie widziałam się od około 4 miesięcy, więc trochę tematów do rozmów przez ten czas się nazbierało. Oczywiste jest to, że niektóre tematy nie są do poruszania przez telefon, facebooka czy inne środki komunikacji w sieci. Teraz z tęsknotą czekam na połowę lipca, gdy znów spotkam się z większością tych dziewczyn w czasie naszego wakacyjnego wyjazdu w okolice stolicy, gdzie spotkamy młodzież z całej Polski, ale także z poza jej granic! ;)
Nasz nowy zarząd :) 
Dziś także byłam w Koszalinie. Tym razem na pielgrzymce Szkolnych Kół Caritas całej diecezji. Było to spotkanie wszystkich wolontariuszy - dzieci ze szkół podstawowych, młodzież z gimnazjum, a także szkół ponadgimnazjalnych. Z osobami, z którymi byłam stwierdziliśmy, że zmienimy dla nas swój plan i przed mszą świętą pojechaliśmy właśnie do Sanktuarium, ponieważ były też ze mną dziewczyny, które nigdy nie były na Górze Chełmskiej. :) Wstawiam wam nasze dzisiejsze selfie i uciekam spać, bo chciałabym w końcu odespać weekend. ;)

4 komentarze:

  1. Gratulacje! To chyba świetne móc być dla innych :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dziewczyny♥Też kiedyś byłam w Koszalinie,bardzo ładne miasto :)
    Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszalin to piękne miasto ;) Czekam więc na bardziej rozbudowany post na ten temat ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszalin super miasto ! Czekam na więcej postów od ciebie ;) Zapraszam również do mnie :) https://llifebypatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń