środa, 6 lipca 2016

Imieninowo - lifestylowo ;)

Cześć! ♥
Dziś będzie typowo lifestylowy post, ponieważ już jakiś czas takiego wpisu nie było. Na początku jednak, chciałabym wam powiedzieć, że bardzo podziękować za komentarze pod ostatnim postem, w których pisaliście propozycje tematów, o których będziemy rozmawiać. O kilku z nich sama myślałam, zaś kilka z nich pojawi się na waszą prośbę. Cieszę się, że tak wielu osobom spodobał się mój pomysł! Mam nadzieję, że wszyscy będziemy zadowoleni z takie serii wpisów. Pierwszy post z tej serii najprawdopodobniej pojawi się w przyszłym tygodniu! ;)
Po drugie, dobrze zdałam maturę  i teraz zaczynam jeszcze bardziej w pełni swoje wakacje! Ogólnie jestem z siebie zadowolona. Wyniki z ustnych i  podstawowych egzaminów są bardzo fajne, oczywiście zawsze mogłoby być lepiej, ale nie ma co narzekać. Niedługo pojawi się o tym jednak bardziej rozbudowany post. Jednak chyba poczekam z tym do wyników rekrutacji, ale to nic pewnego. ;)
Te wyniki matur to taki mój mały prezent imieninowy. Co prawda imieniny mam dziś, ale taki prezent nie trafia się często. ;) Poza tym dostałam kartkę z życzeniami od Marty, której bardzo dziękuję, bo wywołało to ogromną radość!
A sama sobie kupiłam wczoraj kolorowankę w biedronce z kotami. Nie jestem jakąś przeogromną fanką kotów, lubię je, no ale nie bez przesady. Wczoraj, gdy chodziłam po biedronce w poszukiwaniu jakieś ciekawej książki, znalazłam tylko tę kolorowankę, ponieważ książki były już przebrane.. Wczoraj od razu pokolorowałam kilka kotków. Dziś wstawiam wam zdjęcia tylko dwóch pierwszych obrazków. Jeżeli będziecie chcieli to za jakiś czas mogę zrobić też post o tej kolorowance, co wy na to? ;)


Dobrej nocy! 
Miłego dnia! 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku matury ;)
    No i spóźnione - wszystkiego najlepszego z okazji imienin! Ja miałam wczoraj urodziny :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z zdanej matury ! Mnie matura czeka za 4 lata :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zdania matury! Ja już za rok :( strach pomyśleć... :(
    Pozdrawiam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja dopiero idę do liceum, ale już wyobrażam sobie co przeżyję za te 2,5 lata haha :D
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin! Świetnie pomalowałaś zwłaszcza 1 obrazek:)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorowanki :). Gratuluję zdanej matury!!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najpiękniejszego! Mam nadzieję, że będę tak samo zadowolona z moich wyników w przyszłym roku.. :)
    Pozdrawiam,
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, jak miło, że też lubisz kolorowanki. Koniecznie zrób taki post! :)

    www.zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń