niedziela, 3 lipca 2016

Porozmawiajmy o...

Dobry wieczór Kochani! Postanowiłam stworzyć serię postów pt.: "Porozmawiajmy o...". Będzie to seria postów pojawiających się 2-3 razy w miesiącu. I wydaje mi się, że będą to jakieś konkretne dni miesiąca. Tak żeby ta seria pojawiała się w określonym terminie, jednak od czasu do czasu, gdy będę miała taką ochotę do dodam jakiś "wybiegający" od terminu post. Czasami potrzeba jakieś spontaniczności, nawet na blogu. ;) 
Posty z tej serii będą to posty, w których pojawią się moje przemyślenia na różne tematy. Każdy post będzie jednak dotyczył jednego konkretnego tematu. Dziś są to tylko wstępne informacje dotyczące tej serii, zaś kolejne posty będą miały już konkretne tematy. Te posty będą z pewnością dłuższe niż te, co dodaję na co dzień.Także osoby, które będą czytały te posty już dziś proszę o wyrozumiałość. Postaram się was w nich nie zanudzić. Będę starała się w takich postach poruszać tematy, o których już na pewno czytaliście na innych blogach. Jednak każda osoba, nawet o tym samym temacie napisze coś innego, ponieważ
"punkt widzenia zależy od punktu siedzenia"
Do takich postów także z pewnością będę dodawała cytaty, które pasują do tematu oraz obrazki z internetu (np. demotywatory) o ile jakiś będzie zgodny z tematem danego wpisu. Często właśnie to internet: jakieś obrazki bądź wpisy na innych blogach inspirują mnie do zastanowienia się nad jakiś słowem czy zdaniem. Od czasu do czasu chciałabym się z Wami także takimi przemyśleniami podzielić. A później chciałabym, abyście w komentarzach pisali wasze zdania, opinie, refleksje na dany temat. ;)

Jak wam się podoba taki pomysł? Czy macie jakieś propozycje o czym moglibyśmy porozmawiać? ;)


Czekam na wasze pomysły i sugestie. Trzymajcie się, buziaki! 

12 komentarzy:

  1. Pomysł jest fajny, bardzo chętnie przeczytam post z tej serii.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł. Może porozmawiajmy o miłości? Ale takiej szeroko pojętej, homoseksualnej, heteroseksualnej, tej między przyjaciółmi, między rodziną itd :) Jestem ciekawa jak taki post by wyglądał!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię postów.
    Możemy porozmawiać o równouprawnieniu
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny, nawet sama myślałam żeby stworzyć coś takiego na naszym blogu :). Obserwuję i czekam na pierwszy post z tej serii :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł mi się podoba i jak najbardziej jest on na PLUS! W takim razie nie zostało mi nic innego, jak czekać na pierwszy temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis.
    Pomysł genialny
    U mnie konkurs zapraszam:
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł :) teraz musisz wymyślić poruszające nas tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, oryginalny pomysł. :) Może coś o stereotypach?
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, coś nowego :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję zdanej matury :)!
    miłych wakacji, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń