poniedziałek, 11 lipca 2016

W kilku słowach.

Wiem, że miał się pojawić w tygodniu post z nowej serii "Porozmawiajmy o..." jednak go nie było i dziś też się nie pojawi. Niedawno wspominałam wam, że byłam chora. Byłam i jestem nadal (niestety). 
Dziś byłam u lekarza, bo kończy mi się antybiotyk, a niedługo wyjeżdżam i wolę być zdrowsza na czas wyjazdu. Doktor przepisał mi kolejne leki na ponad tydzień. Tym razem na szczęście już nie antybiotyki. Muszę wybrać jeszcze tylko to co mi zostało z ostatniej wizyty i żegnam się z antybiotykami po ponad tygodniu znajomości. Te leki co dziś dostałam mam nadzieję, że pomogą mi jak najszybciej, abym w sobotę była już w znacznie lepszej formie niż dziś. Oczywiście czuję się znacznie lepiej w porównaniu do tego co było ponad tydzień temu, jednak nadal mój organizm nie toleruje zbyt długiego pobytu przed laptopem czy telewizorem. 

Dlatego też nie pojawiło się do tej pory nic dłuższego, o czym moglibyśmy porozmawiać w komentarzach pod takim postem. Tematy mam już pospisywane na kartce o czym chciałabym wam napisać swoje przemyślenia. Ciekawa też jestem waszych zdań na te tematy, które wybrałam. A jakie to będą? Przekonacie się już niebawem. 
Zdjęcia, które są w tym poście zostały równo rok temu i mimo tego, że zdjęcia krajobrazów nie przedstawiają nic szczególnego, to mam do nich jakiś sentyment! A ja tymczasem życzę wam miłego dnia! U mnie pogoda się poprawia, więc może wyjdę na jakiś spacer żeby się przewietrzyć trochę. ;)

P.S. Bardzo wam dziękuję za 1000 wyświetleń! Malutki sukces a bardzo motywuje do działania! ♥

25 komentarzy:

  1. zdrowiej! teraz te pogody to są straszne... od tego połowa ludźmi u mnie chora... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo zdrowia ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy takich życzeniach wyzdrowieje raz dwa:D

      Usuń
  4. mam nadzieje, ze szybko wrócisz do zdrowia :*/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ja też nie znoszę antybiotyków... oby kolejne leki pomogły na dobre, życzę szybkiego powrotu do zdrowia przed wyjazdem! :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zycze szybkiego powrotu do zdrowia i gratuluje sukcesu :)
    obs i licze na rewanz :)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrówka życzę, fajne zdjecia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka! Śliczne zdjęcia!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrowia!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia :)

    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybkiego powrotu do zdrowia i radości z podróży :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń