środa, 24 sierpnia 2016

Wyjaśniam Wam, dlaczego zniknęłam!

Witajcie Kochani!

Witam wszystkich bardzo serdecznie po ponad miesiącu! Tak długa przerwa jest spowodowana częściowo moimi lipcowymi wyjazdami, przed którymi niestety nie udało mi dodać tutaj nic nowego. Częściowo ta przerwa spowodowana jest tym, że nie ma mnie w domu, bo pracuję w Koszalinie, ale nie jest główny powód mojej nieobecności tutaj. 

Główną przyczyną mojej przerwy jest to, że zepsuł mi się komputer. Wysłałam go do naprawy i czekam aż wróci, mając nadzieję, że z jego pamięcią nic się nie stało i wszyskie pliki wrócą wraz z naprawionym sprzętem jak najszybciej! Nie dość, że miałam tam zdjęcia ze wszystkich ważnych wydarzeń (w tym z ostatnich wszystkich wyjazdów) to także wiele ważnych innych rzeczy, których kopii nie zrobiłam. Ale to nic, czekam cierpliwie na to, aż wróci z serwisu. Na szczęście - ma gwarancję! ;)

Ten post dodaję z telefonu, bardzo nie lubię tego robić, jednak stwierdziłam, że kilka(naście) słów wyjaśnienia Wam się przyda, a i mi brakuje już pisania tutaj. Jednak posty pisane z telefonu na dłuższą metę nie są dla mnie... Jest to dla mnie bardzo niewygodne. 

Za tydzień wracam na weekend z pracy do domu i wtedy przygotuję sobie kilka postów na laptopie brata. A tak to mam nadzieję na jak najszybszy powrót do blogowania, bo jak już wspomniałam w
wyżej - brakuje mi tego. :)

Trzymajcie się! Miłego dnia! <3

2 komentarze:

  1. Czekamy!



    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis!

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. w Koszalinie? ja tam mieszkam : D ale ten świat miały!
    trzymam kciuki za komputer, będzie dobrze!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń